ACTIV-SEO

Znajdź SŁOWO – KLUCZ do sukcesu!

Znajdź SŁOWO – KLUCZ do sukcesu!

Znajdź SŁOWO – KLUCZ do sukcesu!

Szukasz kluczowego słowa, które będzie Twoją reklamą w Internecie? Właściwy dobór słów zapewni Ci obecność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Słowa klucze otworzą drogę i trafiają do potencjalnych klientów, poszerzając obszar działalności Twojej firmy.

Moc słowa to pozycjonowanie

Pozycja w wynikach wyszukiwania zależy od słów kluczowych, których wnikliwa analiza pozwala zrealizować biznesplan. Poza doświadczeniem, wiedzą, przeprowadzonym wywiadem wśród rodziny i znajomych, przy dobieraniu właściwych słów kluczowych warto skorzystać z pomocy narzędzi stworzonych specjalnie do tego celu. Na rynku dostępnych jest mnóstwo aplikacji ułatwiających dobór słów kluczowych, zadbają o wysoki ruch na Twojej stronie. Poznaj kilka z nich. Propozycje nowych słów kluczowych podsuwa Planner Słów Kluczowych, a uaktualnione niedawno programy – Keyword Tool i Prognoza Odwiedzin, dają Ci dostęp do danych Twojej konkurencji.

Porównaj swój zasięg

Keyword Tool – narzędzie (dotyczące) propozycji słów kluczowych, wprowadza automatyczne grupowanie proponowanych słów kluczowych, zaś usługa prognozująca odwiedziny, zanika jako samodzielny produkt dostępny bez logowania, aby zezwolić na wgląd (w siebie) tylko poprzez AdWords. Wyszukiwanie sugerowanych słów kluczowych i ich przewidywana skuteczność, pozwalają zaplanować dobrą kampanię reklamową oraz dowiedzieć się, czego szukają Twoi klienci w Internecie. Planner Słów Kluczowych umożliwia ustalanie konkurencyjnych stawek oraz budżetów kampanii za darmo!

Klucz do kampanii internetowej

Zmodyfikowane i udoskonalone Keyword Tool oraz Prognoza Odwiedzin zostały zintegrowane tak, że reklamodawcy od razu widzą przewidywane ruchy dla zaproponowanych słów kluczowych. Użytkownicy narzędzi AdWords, szukając konkretnego hasła, otrzymują całą grupę słów kluczowych, które w sposób łatwy mogą zaimportować na własne konta. Proponowane słowa, związane z wyszukiwanym hasłem, Google grupuje automatycznie. Prognoza Odwiedzin wykorzystuje historyczne dane dotyczące skuteczności dotychczasowych kampanii na danym koncie. Reklamodawcy, dzięki udostępnionej opcji tworzenia wykresów pokazujących prognozy, mają lepsze warunki do śledzenia trendów i podejmowania decyzji w zakresie stawek. Szkice kampanii i grupowego prognozowania ruchu oraz stawek dla każdej z grup reklamowych, dają możliwość zmiany ustawień do momentu, aż prognozy zaczną się spinać z planami biznesowymi. Tylko wtedy szkic kampanii ma silne podstawy, aby stać się kampanią działającą.

Wystarczy jedno słowo

Znajdź pięciu liderów w branży, która Cię interesuje. Sprawdź ich pomysły na słowa kluczowe i wynikający z nich udział w wyświetlanych reklamach. Wybierz z nich te najbardziej istotne z perspektywy Twojej firmy, które posiadają wysoką, miesięczną średnią liczbę wyszukiwań. Dane porównawcze zasięgu szukanych słów skonfrontuj z wynikami i realną pozycją konkurencji. Jedno, dobre słowo może zmienić wszystko!

Share this post