ACTIV-SEO

Zmień adres na lepszy!

Zmień adres na lepszy!

Twój status czy pozycja, także w Internecie, zależy w dużej mierze od adresu, czyli miejsca gdzie jesteś. URL, kojarzony najczęściej z adresami stron WWW, służy do identyfikowania wszelkich zasobów informacji, danych czy usług dostępnych w sieci. Jego aktualizacja zapewnia sukces marketingowy! Dowiedź się jak i dlaczego warto ulepszać adresy URL?

Jak trafić pod dobry adres?

W gąszczu reklam łatwo się pogubić. Śledzenie informacji z bagażem komunikatów perswazyjnych i słów kluczowych w AdWords ma swoje korzenie w adresie URL. To adres docelowy, zawierający URL strony docelowej i parametry śledzenia. Jego uaktualnienie umożliwia łatwe zarządzanie danymi i szablonami śledzenia na poziomie konta i grupy reklam. W celu obserwacji i administrowania adresem URL reklamy oraz informacjami umożliwiającymi śledzenie, służą dwa nowe pola: jedno pole na końcowy URL strony docelowej i drugie na parametry szablonu śledzenia. Uwaga! Końcowe adresy URL reklam muszą być zgodne z domeną wyświetlanego adresu URL, inaczej reklama może zostać odrzucona. W tym roku Google wprowadziło ulepszone adresy URL, które pozwalają ograniczyć czas potrzebny na zarządzanie informacjami o śledzeniu danych. Zmniejszają one częstotliwość indeksowania Twojej witryny, a także umożliwiają dostęp do nowej funkcji ValueTrack oraz niestandardowych parametrów śledzenia.

Dobry adres to szybsza i łatwiejsza komunikacja

Ne tylko śledzenie kampanii reklamowych, ale i szybkie wprowadzanie zmian, to istotne czynniki marketingowego sukcesu. Uaktualnione adresy URL pomogą Ci śledzić informacje o każdym kliknięciu Twoich reklam i nimi zarządzać. Wszystkie zadania będziesz mógł wykonywać szybciej i łatwiej. Dzięki temu zyskasz czas na zarządzaniu informacjami, który będziesz mógł spożytkować na śledzenie adresów URL. Ograniczy to także częstotliwość indeksowania Twojej witryny przez Google oraz pozwoli korzystać z nowych parametrów ValueTrack i niestandardowych parametrów śledzenia.

Skorzystaj z przewodnika

Przejście na nowy system rozpocznie się 1 lipca 2015 roku. Google wprowadzi  obsługę ulepszonych adresów URL w Edytorze AdWords. Uaktualnione adresy URL pozwolą reklamodawcom na dużą skalę zarządzać końcowymi adresami URL i szablonami śledzenia. Radzimy skorzystać z instrukcji tłumaczącej jak uaktualnić swoje adresy URL już dziś. Warto skorzystać wcześniej z tej funkcji w swoich kampaniach w sieci wyszukiwania, AdWords dla wideo, sieci reklamowej Google czy w kampaniach produktowych. Można także uaktualnić adresy URL w reklamach zachęcających do pobrania aplikacji i ponownego zaangażowania. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji związanych z uaktualnieniem, skontaktuj się z pomocą AdWords. Więcej informacji o uaktualnionych adresach URL znajdziesz również w Centrum pomocy AdWords lub Przewodniku programisty AdWords.

Przewodnik omawia:

  • Co to są uaktualnione adresy URL?
  • Jak przygotować się do uaktualnienia?
  • Zgodność uaktualnionych adresów URL z typami kampanii AdWords
  • Jak uaktualnić adresy URL w zależności od ustawień?

Plany na przyszłość

Aby zaplanować uaktualnienie adresów URL powinieneś znaleźć swoją grupę uaktualnienia i potwierdzić metodę uaktualnienia. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami dla swojej grupy, by uaktualnić adresy URL za pomocą AdWords, Edytora AdWords lub interfejsu API AdWords. Ważna jest zgodność z typami kampanii AdWords. Uaktualnione adresy URL zgodne są z większością typów kampanii i formatów reklam, ale znajdziesz pewne wyjątki, więc uważaj! Aktualne informacje o obsługiwanych funkcjach znajdziesz w uwagach do funkcji podczas potwierdzania metody uaktualnienia. Dodatkowe uwagi związane z poszczególnymi typami kampanii AdWords i ich formatami pomogą Ci zaplanować uaktualnienie.

Share this post