ACTIV-SEO

“Wezwanie do działania”!

“Wezwanie do działania”!

Z przeprowadzonych badań wynika, że kampanie korzystające z opcji “call to acton” osiągnęły zdecydowanie lepsze wyniki. Utworzenie “wezwania do działania” na Facebooku otwiera nowe perspektywy i odpowiada na rosnące potrzeby użytkowników.

CTA to nie guzik z pętelką

Guziki CTA są bardzo ważnym elementem zarówno banerów umieszczanych na stronach internetowych jak i e-mailingu wysyłanego do potencjalnych klientów. Dostępne opcje wyboru  „call to action” umożliwiają łatwiejsze, z punktu widzenia administratorów, korzystanie z fan page’y przez wszystkich odwiedzających. Dzięki wprowadzeniu usługi do Polski zwiększyło się CTR – wejście na stronę z profilu.

7 możliwości promocji Twojego fan page’a

CTA najczęściej przybiera formę guzika z konkretną informacją:

– Rezerwuj teraz

– Skontaktuj się z nami

– Użyj aplikacji

– Zagraj w grę

– Kup teraz

– Rejestracja

– Zobacz film

Przyciśnij guzik i zobacz, co zyskasz…

Dostępne funkcje Facebooka usprawniają kontakt z klientami, zwiększają możliwości interakcji fanów z marką oraz usprawniają osiąganie celów biznesowych. Zapewniając lepszą promocję strony, a jednocześnie zachęcając do zakupów czy sprawdzania oferty serwisu, ułatwiają dotarcie do większej liczby użytkowników. Administratorom fan page’y pomagają zaś zarządzać użytkownikami.

W praktyce, czyli gdzie przypiąć guzik?

Badania ruchu gałek ocznych tzw. Eye tracking pokazały, że internauci nie czytają całej strony internetowej „od deski do deski”. Wzrok użytkowników przyciąga głównie górna lewa strona, dlatego właśnie tam warto umieść swoje wezwanie do działania!!

Share this post