ACTIV-SEO

Dzwonię do Pani, Pana w bardzo ważnej sprawie.

Dzwonię do Pani, Pana w bardzo ważnej sprawie.

Działając na rynku nowych technologii codziennie mamy styczność z klientami, którzy często nie mają dobrych doświadczeń z naszą branżą. Każdy klient to nowa historia, która z reguły zaczyna się od słynnych słów Janusza Weissa – „Dzwonię do Pani, Pana w bardzo ważnej sprawie…”

Założymy Pani, Panu wizytówkę Google

Jednym z największych przejawów nieuczciwości jest proponowanie klientom założenia wizytówki w mapach Google w promocyjnej cenie 800 zł. O zgrozo są firmy, które decydują się na taką ofertę i co dostają w zamian?

Marnie uzupełnioną wizytówkę Google+, która nie jest ich własnością i oczywiście nie widać jej w mapach Google.

Mamy klienta na Pani, Pana domenę

Kolejną absurdalną sytuacją jest straszenie klientów ich domniemaną konkurencją, która jest zainteresowana wykupieniem domeny com.pl.eu. Całkiem niedawno zgłosiła się do nas przemiła Pani, która proponowała nam domenę activ-net.eu w cenie 100 zł za rok. Dość szybko udało nam się zbić cenę do 1 zł, ale na ofertę się nie zdecydowaliśmy.

O ile taka sytuacja jest „jedynie” próbą naciągnięcia, to coraz częściej zdarzają się próby oszustwa. Jednemu z naszych klientów próbowano sprzedać domenę, która jest jego własnością. Niestety takie sytuacje zdarzają się coraz częściej.

Dzwonię do Pani/Pana z Google

Bardzo często praktyką jest również przedstawianie swojej agencji jako partnera Google w temacie SEO (pozycjonowania). Jest to chyba najbardziej absurdalna sytuacja, ale jeśli ktoś ma namiary na taką agencję chętnie porozmawialibyśmy z nimi na temat planów ich partnera dotyczących wprowadzenia nowych algorytmów.

Pamiętajmy, że agencje mogą być partnerem Google jedynie w temacie AdWords oraz Business View.

Oszustom mówimy stanowczo nie!

Share this post