Kampanie na Facebooku

Wraz z rozwojem portali społecznościowych sieć internetowa przestała być anonimowa, co spowodowało, że wirtualne życie nabrało realnego wymiaru. Obecnie najpopularniejszym medium społecznościowym w Polsce jest portal Facebook, który skupia ponad 12,6 mln Polaków.

Kampanie na Facebook

Dialog z Klientem

Kluczem do sukcesu kampanii w mediach społecznościowych jest dobranie odpowiedniego sposobu komunikacji. Podczas opracowania strategii prowadzenia Twojej strony firmowej przygotowujemy szereg analiz, które pozwalają nam określić kim są klienci firmy oraz w jaki sposób kontaktują się na co dzień. Dzięki temu mamy pewność, że konstruowany przez nas komunikat będzie miał dla nich wysoką wartość.

Reklama na Facebook

Aby zwiększyć grono subskrybentów Twojej strony firmowej warto przeprowadzić kampanie reklamowe. Ich podstawową zaletą jest połączenie tekstu z grafiką – odpowiednia kompozycja obu elementów powoduje, że reklama osiąga wysoki współczynnik konwersji. Niezwykle istotne jest to, aby przekaz był kierowany do osób, które wysoko ocenią jego wartość.

Przy przygotowaniu kampanii na portalu Facebook określamy do jakiej grupy docelowej ma trafić reklama. Tworząc profil potencjalnego Klienta zastanawiamy się m.in.:

  • w jakim jest wieku
  • skąd pochodzi
  • jakie są jego zainteresowania
  • w jaki sposób komunikuje się z toczeniem

Jaką reklamę wybrać?

Aby prowadzone przez nas działania przyniosły zamierzony cel, musimy najpierw go określić. Jest to niezwykle istotne podczas wyboru odpowiedniego rodzaju kampanii. Inne instrumenty dobierzemy w momencie, gdy zależy Ci na zwiększeniu zainteresowania stroną internetową, a inne w przypadku pozyskiwania nowych subskrybentów Fan Page.

Reklama bez granic

Podobnie jak w przypadku kampanii Google AdWords, na portalu Facebook możemy kierować reklamę do osób z terenu całej Polski, wybranego województwa lub miasta. Dotarcie do Klientów zagranicznych również nie stanowi problemu.

Zmiany

Aby reklama odniosła jak najlepszy skutek, należy na bieżąco nanosić zmiany. W każdej chwili możemy zmodyfikować grupę docelową oraz formę tekstową i graficzną przekazu.

To Państwo decydują o wysokości inwestycji w reklamę oraz na jaki okres czasu ma on wystarczyć. Podczas realizacji zamówienia nie zobowiązujemy Cię długoterminową umową, ale zrobimy wszystko, aby Twoje zadowolenie było podstawą do długoletniej współpracy.